FAQ   Intrebari frecvente

Cum se poate inscrie o firma pentru participare la un targ international cu finantare de la bugetul de stat?

Firmele interesate se pot inscrie direct la Ministerul Intreprinderilor Mici şi Mijlocii, Comerţului şi Mediului de Afaceri, Directia Promovarea Exportului (fax: 021 315 09 61) sau prin patronatul sau asociatia de ramura la care sunt membre, cu 6 luni inainte de data inceperii manifestarii.

Documentatia completa de inscriere la targuri internationale cu finantare de la bugetul de stat trebuie sa contina, in afara de fisa de inscriere, urmatoarele documente:

  • declaratie pe propria raspundere care sa ateste daca agentul economic a beneficiat/nu a beneficiat în ultimii 2 ani fiscali şi în anul fiscal în curs de ajutor de stat (din surse ale statului, ale autorităţilor locale şi/sau din surse comunitare) şi/sau de ajutor "de minimis";
  • certificatul de atestare fiscala emis de Administratia Financiara; 
  • certificatul fiscal privind impozitele si taxele emis de Autoritatea Locala;
  • ordinul de plata pentru garantia de 2000 de lei in contul CRPC. Garanţia se restituie firmelor selectate după încheierea manifestării expoziţionale sau se execută în cazul neparticipării operatorului economic la acţiunea respectivă.

Fisa de inscriere, precum si alte informatii utile pot fi gasite in sectiunea “Modalitati de sustinere – Participarea la targuri si expozitii internationale cu finantare de la bugetul de stat”.

Tags: targuri, expozitii.


Bookmark and Share